تبلیغات لوکس بلاگ
تبلیغات لوکس بلاگ


تمامي كالاها و خدمات اين فروشگاه، حسب مورد داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.

جهت حذف تبلیغات به مدت یک سال 25 هزار تومان از طریق فرم پایین همین صفحه پرداخت نمایید.بعد از پرداخت تبلیغات از وبلاگ و وب سایت شما کاملا حذف میشود.
برای سفارش دامین مورد نظر هزینه تعیین شده را به حساب 0301740113009 بانک ملی حساب سیبا و یا شماره کارت بانک ملت 6104337358350906 از طریق دستگاه های خود پرداز واریز نمایید و سپس اطلاعات واریز را مشخص نمایید ویا از طریق فرم پرداخت آنلاین زیر اطلاعات را تکمیل و پرداخت را به صورت آنلاین انجام دهید. تا بلافاصله دامنه شما ثبت گردد..
نوع دومین (پسوند) قیمیت برای یک سال
.com / .net / .org /.info /.bz

750 هزار تومان

.ir

55 هزار تومان

با توجه به درخواست بالای کاربران محترم برای سفارش مطمئن و راحت دامنه و تبدیل نام وبلاگ به وب سایت تیم لوکس بلاگ اقدام به ثبت دامنه برای همگی شما عزیزان میکند.بدین صورت شما میتوانید با اطمینان کامل برای ثبت دامنه شخصی خود اقدام فرمایید.

توسط ثبت دامنه به راحتی میتوانید ماهیت وبلاگ خود را به وب سایت تبدیل نمایید.به این صورت شما دارای یک ادرس شخصی خواهید بود که به خاطر سپردن ان توسط افراد راحت تر و زیبا تر است.با ثبت دامنه از طریق لوکس بلاگ میتوانید هر وبلاگی را به دامنه خود متصل نمایید.تمام کارهای اتصال و تنظیمات به صورت رایگان انجام خواهد شد پس شما نیازی به دارا بودن دانش فنی برای این کار نیستید.با ثبت دامنه آدرس وبلاگ شما به ادرسی مثل:www.shoma.com و یا www.shoma.ir تغییر خواهد یافت و وبلاگ شما هم زمان با دو ادرس www.shoma.loxblog.com و www.shoma.com فعال خواهد بود و ادرس قدیم شما از بین نخواهد رفت.از مزایای ثبت دامنه میتوان به راحتی در به خاطر سپردن.مالکیت کامل وب سایت.کلاس بالا.ثبت بهتر در موتور های جستجو و ... است.

شما میتوانید پس از انتخاب نام دامنه مورد نظر خود و اطمینان از آزاد بودن آن از طریق سامانه زیر و واریز هزینه دامنه خود را ثبت نمایید.

چنانچه دارای کارت های عضو شتاب هستید میتوانید   هزینه را به صورت انلاین  واریز نمایید.برای این کار فرم پرداخت زیر را کامل نمایید

شماره تماس و پیام کوتاه (اس ام اس):09136001700 ساعات تماس 9 صبح الی 9 شب

ثبت دامنه برای تمامی سرویس های وبلاگدهی امکان پذیر میباشد از جمله:لوکس بلاگ،بلاگفا،پرشین بلاگ،میهن بلاگ، و ... 

فرم پرداخت آنلاین به حساب لوکس بلاگ(پس از تکمیل فرم روی دکمه پرداخت کلیلک نمایید تا به درگاه پرداخت الکترونیک بانک ملت متصل شوید و پرداخت را انجام دهید)

قوانین و مقررات:توجه داشته باشید با ثبت دامنه از طریق لوکس بلاگ سند مالکیت دامنه به نام خریدار صادر میگردد.از این روی برای ثبت دامنه های .iR ارائه صحیح اطلاعات از جمله نام و نام خانوادگی کامل ( دقیقا نامی که در شناسنامه امده است) و کد ملی و شماره تماس الزامی است.به این ترتیب صاحب امتیاز اصلی دامنه شما خواهید بود که مزایای فوق العاده ای برای شما دارد
بعد از واریز مبلغ مشخص شده و بعد از ثبت امکان تغییر نام وجود ندارد
کلیه دامنه ها به مدت یک سال ثبت میگردند و بعد از یک سال در صورت پرداخت هزینه تمدید که معادل هزینه ثبت است برای سالهای دیگر قابل تمدید است.

نام  (به صورت فارسی):مثل علیرضا

فامیل کامل به صورت فارسی:مثل زارعی
ایمیل خودتان مثل alizarei@gmail.com:
آدرس وبلاگ خودتان:
تلفن همراه یا ثابت :*
هزینه مورد نظر را مشخص نمایید:

مبلغ دلخواه(مبلغ به ریال وارد نمایید):ریال
آدرس کامل دامنه سفارشی (مثال: domain.ir ) :
.http://www
شناسه nic.ir که از سایت nic.ir دریافت کرده اید برای ساختن شناسه اگر ندارید اینجا کلیک کنید
متن پیام و یا توضیحات:
عدد روبرو را تابپ کنبد:

 

 

 

لوکس بلاگ

لوکس بلاگ یک سرویس ایجاد وبلاگ رایگان است که توسط آن میتوانید مطالب و نوشته های خود را در دنیای اینترنت منتشر کنید
لوکس بلاگ از تمامی کد های قالب لوکس بلاگ : بلاگفا : رز بلاگ و غیره کاملا پشتیبانی میکند
دامنه های فعال لوکس بلاگ به شرح زیر است:
LoxBlog.Com & LXB.ir & LoxBlog.iR & GLXweb.ir & LoxTarin.Com & PMCblog.Com
اطلاعات تماس

info@loxblog.com

09136001700

دسترسی به